مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-05دانش

برگزاری کلاس ها در سال تحصیلی جدید بصورت غیرحضوری و کارگاه ها حضوری است


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان گفت: در سال تحصیلی جدید بخش نظری تماما غیرحضوری و بخش عملی بصورت حضوری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان گفت: در سال تحصیلی جدید بخش نظری تماما غیرحضوری و بخش عملی بصورت حضوری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بابک نوروزی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه بیش از 5000 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: این دانشگاه 16 مرکز فعال در استان دارد.

وی تعداد رشته های دانشگاه علمی کاربردی استان را 160 رشته عنوان کرد و افزود: 73 رشته در مقطع کاردانی و 54 رشته در مقطع کارشناسی است و 1059 مدرس فعال در این دانشگاه مشغول هستند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان از اجرای طرح های نظارتی کیفی گرایانه از مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان خبر داد و گفت: این نظارت ها در بخش های آموزش، پژوهش، فرهنگ و حتی مباحث مالی انجام می شود.

نوروزی، برخورداری از فضای فیزیکی برای بخش آموزش و داشتن فضای کارگاهی از مهمترین برنامه ها و شروط تاسیس مرکز جدید در مراکز علمی کاربردی است، یادآور شد: به کارگیری مدرسان باتجربه از برنامه های دیگر این دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس ها در سال تحصیلی جدید بصورت غیرحضوری و کارگاه ها حضوری است

برگزاری کلاس ها در سال تحصیلی جدید بصورت غیرحضوری و کارگاه ها حضوری است